Procedure


Wij staan voor u klaar bij de zoektocht naar een hulp in de huishouding. Hoewel wij u al veel werk uit handen nemen dient u toch nog zelf enkele stappen te doorlopen. Dit maken wij u graag zo makkelijk mogelijk. Hieronder leggen wij u dan ook precies uit wat u nog zelf moet doen om een hulp in de huishouding aan te vragen.

Wij hebben de stappen die u dient te doorlopen voor u op een rijtje gezet. Allereerst erg kort, maar naarmate u verder naar beneden scrolt vindt u meer uitleg bij elke stap.

  • Stap 1: U dient een aanvraag voor een hulp in de huishouding in
  • Stap 2: Wij gaan voor u op zoek
  • Stap 3: U ontvangt de gegevens van een hulp in de huishouding die aan de door u opgegeven eisen voldoet
  • Stap 4: U regelt een kennismakingsgesprek met de hulp in de huishouding
  • Stap 5: De hulp in de huishouding gaat bij u aan de slag

Stap 0:
Voordat u een aanvraag indient vragen wij u de informatie op de website goed door te lezen. U weet dan precies wat u van ons kunt verwachten en wat de investering bedraagt voor een hulp in de huishouding. Zo komt u nooit voor vervelende verrassingen te staan. Lees onze pagina over de vergoeding voor de hulp in de huishouding, over de wet- en regelgeving met betrekking tot het aanvragen van een hulp in de huishouding en de pagina met veelgestelde vragen. Mocht er daarna nog wat onduidelijk zijn dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Stap 1a:

Vul het inschrijfformulier in. U vult hierop uw persoonlijke gegevens in en u kunt opmerkingen plaatsen.

Stap 1b:

Na uw inschrijving ontvangt u een bevestigingsmail op het door u opgegeven e-mailadres. In deze e-mail vindt u een activeringslink. Door op deze link te klikken activeert u uw persoonlijke account.

Stap 1c:

Na de activatie van uw persoonlijke account gaat u weer naar de website www.hulp-huishouding.nl. In het menu klikt u op 'Mijn overzicht', daar kunt u uw persoonlijke gegevens bekijken. U kunt hier ook uw aanvraag indienen door bovenaan de pagina op de hiervoor bestemde link te klikken.

Bij het indienen van de aanvraag dient u aan te geven voor hoeveel uur per week u een hulp in de huishouding wilt, aan welke eisen de hulp in de huishouding moet voldoen en welke werkzaamheden uitgevoerd moeten worden.

Stap 1d:
Voordat u de aanvraag kunt verzenden dient u de algemene voorwaarden te lezen. Wanneer u akkoord gaat met de voorwaarden wordt de aanvraag verzonden.

Stap 2:

Onze medewerkers gaan direct voor u op zoek naar een geschikte hulp in de huishouding. Hierbij letten zij altijd op de wensen en eisen die u hebt opgegeven. Alleen de hulpen in de huishouding die aan deze wensen en eisen voldoen wordt benaderd. Daarnaast benaderen wij altijd iemand die bij u uit de buurt komt. De hulp in de huishouding wordt altijd gevraagd of hij/zij aan de wensen en eisen kan voldoen. Is dat het geval? Dan hebben wij iemand voor u gevonden!

Stap 3:

U ontvangt van ons de gegevens van de hulp in de huishouding die wij voor u hebben gevonden. Deze gegevens gebruikt u om contact op te nemen met deze hulp.

Stap 4:

U dient een afspraak te maken met de hulp voor een kennismakingsgesprek. De hulp in de huishouding komt bij u thuis langs zodat u kunt kijken of u een klik hebt. Is er een klik? Dan kan de hulp bij u aan de slag. Is er geen klik? Geef dit dan bij ons aan, wij gaan dan gratis voor u op zoek naar een hulp waar u wel een klik mee hebt.

Stap 5:

Voordat de hulp in de huishouding echt bij u aan de slag gaat is het verstandig om een contract op te stellen. U legt hierin alle onderlinge afspraken vast, zodat daar later geen onduidelijkheden over kunnen ontstaan. Ook bij het opstellen van het contract helpen wij u graag, zodra u uzelf hebt ingeschreven krijgt u toegang tot het voorbeeldcontract. Dit contract kunt u gebruiken als uitgangspunt voor het contract tussen u en de hulp in de huishouding.

Na het maken van de afspraken en het vastleggen van deze afspraken in het contract kan de hulp in de huishouding bij u aan de slag.

Let op!
Op het moment dat wij een hulp in de huishouding voor u hebben gevonden en u de gegevens van deze hulp in de huishouding hebben toegestuurd ontstaat de factuur voor het bemiddelingsbedrag.

Als de hulp in de huishouding bij u aan de slag gaat dient deze zijn/haar uren in te vullen op de website. Doordat de hulp in de huishouding de gewerkte uren invult kunnen wij u inzicht geven in deze gewerkte uren. U kunt dus als klant profiteren van ons factureringssysteem. Dit systeem kunt u te allen tijde via uw persoonlijke pagina op www.hulp-huishouding.nl raadplegen.

Wilt u ook een hulp in de huishouding? Schrijf u dan nu in, wij gaan dan direct voor u op zoek!

Language English