Procedure


Wij staan voor u klaar bij de zoektocht naar een hulp in de huishouding. Hoewel wij u al veel werk uit handen nemen dient u toch nog zelf enkele stappen te doorlopen. Dit maken wij u graag zo makkelijk mogelijk. Hieronder leggen wij u dan ook precies uit wat u nog zelf moet doen om een hulp in de huishouding aan te vragen.

Wij hebben de stappen die u dient te doorlopen voor u op een rijtje gezet. Allereerst erg kort, maar naarmate u verder naar beneden scrolt vindt u meer uitleg bij elke stap.

  • Stap 1: U dient een aanvraag voor een hulp in de huishouding in
  • Stap 2: Wij gaan voor u op zoek
  • Stap 3: U ontvangt de gegevens van een hulp in de huishouding die aan de door u opgegeven eisen voldoet
  • Stap 4: U regelt een kennismakingsgesprek met de hulp in de huishouding
  • Stap 5: De hulp in de huishouding gaat bij u aan de slag

Stap 0:
Voordat u een aanvraag indient vragen wij u de informatie op de website goed door te lezen. U weet dan precies wat u van ons kunt verwachten en wat de investering bedraagt voor een hulp in de huishouding. Zo komt u nooit voor vervelende verrassingen te staan. Lees onze pagina over de vergoeding voor de hulp in de huishouding, over de wet- en regelgeving met betrekking tot het aanvragen van een hulp in de huishouding en de pagina met veelgestelde vragen. Mocht er daarna nog wat onduidelijk zijn dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Stap 1a:

Vul het inschrijfformulier in. U vult hierop uw persoonlijke gegevens in en u kunt opmerkingen plaatsen.

Stap 1b:

Na uw inschrijving ontvangt u een bevestigingsmail op het door u opgegeven e-mailadres. In deze e-mail vindt u een activeringslink. Door op deze link te klikken activeert u uw persoonlijke account.

Stap 1c:

Na de activatie van uw persoonlijke account gaat u weer naar de website www.hulp-huishouding.nl. In het menu klikt u op 'Mijn overzicht', daar kunt u uw persoonlijke gegevens bekijken. U kunt hier ook uw aanvraag indienen door bovenaan de pagina op de hiervoor bestemde link te klikken.

Bij het indienen van de aanvraag dient u aan te geven voor hoeveel uur per week u een hulp in de huishouding wilt, aan welke eisen de hulp in de huishouding moet voldoen, welke werkzaamheden uitgevoerd moeten worden en (indien gewenst) welke leeftijd de hulp in de huishouding moet hebben.

Stap 1d:
Voordat u de aanvraag kunt verzenden dient u de algemene voorwaarden te lezen. Wanneer u akkoord gaat met de voorwaarden wordt de aanvraag verzonden.

Stap 2:

Onze medewerkers gaan direct voor u op zoek naar een geschikte hulp in de huishouding. Hierbij letten zij altijd op de wensen en eisen die u hebt opgegeven. Alleen de hulpen in de huishouding die aan deze wensen en eisen voldoen wordt benaderd. Daarnaast benaderen wij altijd iemand die bij u uit de buurt komt. De hulp in de huishouding wordt altijd gevraagd of hij/zij aan de wensen en eisen kan voldoen. Is dat het geval? Dan hebben wij iemand voor u gevonden!

Stap 3:

U ontvangt van ons de gegevens van de hulp in de huishouding die wij voor u hebben gevonden. Deze gegevens gebruikt u om contact op te nemen met deze hulp.

Stap 4:

U dient een afspraak te maken met de hulp voor een kennismakingsgesprek. De hulp in de huishouding komt bij u thuis langs zodat u kunt kijken of u een klik hebt. Is er een klik? Dan kan de hulp bij u aan de slag. Is er geen klik? Geef dit dan bij ons aan, wij gaan dan gratis voor u op zoek naar een hulp waar u wel een klik mee hebt.

Stap 5:

Voordat de hulp in de huishouding echt bij u aan de slag gaat is het verstandig om een contract op te stellen. U legt hierin alle onderlinge afspraken vast, zodat daar later geen onduidelijkheden over kunnen ontstaan. Ook bij het opstellen van het contract helpen wij u graag, zodra u uzelf hebt ingeschreven krijgt u toegang tot het voorbeeldcontract. Dit contract kunt u gebruiken als uitgangspunt voor het contract tussen u en de hulp in de huishouding.

Na het maken van de afspraken en het vastleggen van deze afspraken in het contract kan de hulp in de huishouding bij u aan de slag.

Let op!
Op het moment dat wij een hulp in de huishouding voor u hebben gevonden en u de gegevens van deze hulp in de huishouding hebben toegestuurd ontstaat de factuur voor het bemiddelingsbedrag.

Als de hulp in de huishouding bij u aan de slag gaat dient deze zijn/haar uren in te vullen op de website. Doordat de hulp in de huishouding de gewerkte uren invult kunnen wij u inzicht geven in deze gewerkte uren. U kunt dus als klant profiteren van ons factureringssysteem. Dit systeem kunt u te allen tijde via uw persoonlijke pagina op www.hulp-huishouding.nl raadplegen.

Wilt u ook een hulp in de huishouding? Schrijf u dan nu in, wij gaan dan direct voor u op zoek!

 
Language English